Ordered delivery. I normally like this place. My rice came rotten, completely mushy, it smelled foul and stunk the kitchen it. It was concealed and slimey and had brown rotted bits all through it. Grubhub wouldn't refund me. Be careful. This can kill you. Rotten rice is very very dangerous. Im out $60 because I cannot trust a thing coming from that kitchen. And I never will again. Absolutely hideous and horrendous.
Hi Devin, We sincerely apologize for your disappointing experience. We are very sorry that the rice you received did not meet our quality standards. This may have happened due to an unfortunate mistake, and we truly regret that it happened. We take your feedback seriously and will do our best to make sure this does not happen again. We would like to make things right by issuing you a full refund of $60. Your satisfaction is very important to us, and we genuinely apologize for the inconvenience and frustration we caused. If you feel that we have resolved your concern, we would greatly appreciate it if you would consider updating your review. We understand your frustration and respect your decision. Thank you for bringing this to our attention, and once again, we are truly sorry.